PARKERENHAHN-AIRPORT.NL
Vliegtuig Vliegtuig Vliegtuig Vliegtuig

Reserveren

#
Boek ik online een parkeerplaats?

Op Parkerenhahn-airport.nl hoeft u alleen uw vertrek- en aankomstdatum in te vullen. Tijdens het vergelijken ziet u alleen de beschikbare parkeeraanbieders, dit maakt het wel zo eenvoudig. Bij elke parkeerlocatie hebben wij de voor- en nadelen benoemd. Zo kunt u niet alleen de prijzen vergelijken, maar ook de faciliteiten en de locatie. Na het vinden van een geschikte parkeerlocatie, kunt u op onze website direct een parkeerplaats reserveren. Ontvang hierbij de laagste prijsgarantie en een supersnelle service. Dit maakt parkeren bij Parkeren Hahn Airport toch een stuk gemakkelijker.

#
Welke gegevens vul ik bij het vergelijken in?

U vult eerst de data in waarop u graag wilt parkeren. Hierna verschijnen de beschikbare parkeerlocaties. Bij het invullen van de data vult u ook de tijdstippen in waarop u denkt aan te komen bij de parkeerplaats en weer denkt te vertrekken. Probeer hierbij een goede inschatting te maken, de parkeeraanbieder houdt hier immers rekening mee.

#
De prijs verandert als ik de aankomst of de vertrektijd wijzig. Hoe kan dit?

De parkeeraanbieders mogen zelf bepalen hoe zij de prijzen berekenen. Sommigen rekenen daarom met dagdelen, terwijl anderen een vaste prijs hebben voor een hele dag. Als u net de tijden verandert op zo’n wisselingsmoment, dan kan de prijs veranderen.

#
Welke tijden vul ik bij het reserveren in?

U kunt kiezen uit verschillende parkeervormen. Stel u kiest voor Shuttle parking, dan vult u de aankomsttijd in waarop u denkt te arriveren bij de parkeerplaats. Bij Valet service vult u de tijd in dat u aankomt bij het vliegveld. Houdt bij de Shuttle service rekening met een reistijd vanaf de parkeerplaats naar de luchthaven van Hahn. Voor de terugweg vult u de tijden in dat u wilt worden opgehaald (Shuttle service) of wanneer u naar huis wilt rijden vanaf vliegveld Hahn (Valet service).

#
Wanneer weet ik zeker dat mijn boeking goed is gegaan?

De laatste stap van het reserveren is de betaling. Zodra u heeft betaald, ontvangt u in uw e-mail een bevestiging van uw reservering. In deze mail vindt u tevens de QR-code die u gebruikt voor het in- en uitrijden. Heeft u geen e-mail ontvangen? Bekijk dan voor de zekerheid uw ongewenste e-mail. Log in op uw account op Parkerenhahn-airport.nl, daar kunt u de bevestiging opnieuw versturen. Wanneer u bij het reserveren geen account heeft aangemaakt, dan kunt u ook een mail sturen naar onze klantenservice. Vermeldt hierbij wel uw gegevens.

#
Kan ik al boeken zonder de vluchtgegevens te weten?

Ja, u kunt direct reserveren zodra u de dagen weet waarop u wilt gaan parkeren. De tijden die u opgeeft is slechts een indicatie van wanneer u arriveert en vertrekt vanaf de parkeerplaats. Zodra de vluchttijden bekend zijn, stuurt u een e-mail naar contact@parkcare.nl met daarin uw gegevens en de vluchttijden. Om contact met ons op te nemen kunt u ook gebruikmaken van het contactformulier op de website.

#
Is er nog een parkeerplaats beschikbaar?

Dit is afhankelijk van de data waarop u wilt parkeren. Met onze prijsvergelijker vult u de tijden in waarop u gaat parkeren en alle beschikbare parkeerplaatsen zullen getoond worden in een overzicht. Dit overzicht wordt elke keer weer opnieuw geladen en bijgehouden. Hierdoor ziet u altijd de actuele prijzen.

#
Hoelang van tevoren kan ik het beste reserveren?

De goedkoopste parkeerplekken zijn vaak het snelst weg. Dus voor een goedkope plek kunt u het beste er vroeg bij zijn. Reserveer minstens een week van tevoren een parkeerplaats. Houdt hier voornamelijk rekening mee in het hoogseizoen. Veel mensen zullen dan een parkeerplek boeken, u kunt die piek het beste voor zijn. Nadat u de vlucht heeft geboekt, kunt u direct al uw parkeerplek reserveren. Wij adviseren u om direct dit te regelen, zodat u later daar geen stress over hoeft te krijgen. Lees onze parkeertips om goed voorbereid aan uw reis te beginnen.

#
Kan ik parkeerplaatsen reserveren voor meerdere auto’s?

Ja, dit kunt u opgeven tijdens het reserveren. Als u tussentijds besluit om met een ander aantal auto’s te komen, dan kunt u het beste ons dit laten weten via een e-mail. Wij hebben immers uw kentekennummer(s) nodig voor de parkeeraanbieders. Zo weten zij dat zij de juiste auto voor zich hebben. Stuur een e-mail naar contact@parkcare.nl met uw gegevens en het gewijzigde aantal.

#
Kan ik mijn reservering ook wijzigen of annuleren?

Als u een wijziging door wilt laten voeren, dan kunt u dit doen door een e-mail te sturen naar contact@parkcare.nl of via het contactformulier op de website. Via uw account op Parkerenhahn-airport.nl kunt u uw reservering annuleren. In de algemene voorwaarden leest u de regelingen omtrent de terugbetaling.

#
Waarom heb ik geen reserveringsbevestiging ontvangen?

Binnen 24 uur na het reserveren ontvangt u een e-mail van uw reservering. Als u geen e-mail heeft ontvangen dan kan dat komen door de drukte op de website. Via uw account op de website kunt u uw bevestiging opnieuw verzenden. Als u geen account heeft aangemaakt bij het reserveren dan kunt u contact opnemen met onze vriendelijke klantenservice. Zij zullen u dan verder helpen.

#
Moet ik het opgeven als ik met een andere auto kom?

Ja, de parkeeraanbieder controleert aan de hand van het kentekennummer of zij de juiste auto voor zich hebben. U kunt het gewijzigde kentekennummer eenvoudig doorgeven via een e-mail naar contact@parkcare.nl. Zet hierin uw gegevens en het nieuwe kentekennummer.

Betaalmethodes

Logo IDeal Logo MasterCard Logo Visa Logo PayPal Logo Giropay Logo Bancontact

Keurmerken

Logo Webshop Keurmerk Logo Trust Ecommerce Europe